پردازنده گرافیکی Nvidia RTX ۴۰۹۰ می‌تواند با تصوراتی که درباره آن وجود داشت متفاوت باشد.

RTX ۴۰۹۰ انویدیا ممکن است حتی سریع‌تر از آن چیزی باشد که پیش از این پیش بینی می‌شد، اگر شایعه جدیدی که به راه افتاده صحت داشته باشد بیشتر می‌توان بر این فرض استناد کرد. همچنین گفته می‌شود ممکن است برنامه‌های انویدیا برای راه اندازی این پردازنده تغییر کرده باشد.

نکته تازه در مورد عملکرد بالقوه کارت گرافیک پرچمدار Lovelace انویدیا توسط افشاگر معروف سخت افزار 'kopite۷kimi' بیان شده که معتقد است بارگذاری نهایی RTX ۴۰۹۰ می‌تواند جایگزین ۱۶۱۲۸ شود. این نشان دهنده چند پردازنده جریان اضافی برای مجموعه ۱۲۸ است. این یک برآمدگی نسبتاً کوچک در تعداد هسته‌ها است که چندان هم بی‌اهمیت نیست، زیرا تغییراتی را در صدای RTX ۴۰۹۰ ایجاد می‌کند. در واقع انتظار می‌رود این کارت گرافیک در مقایسه با نسخه قبلی خود  یک جهش بزرگ در عملکرد داشته باشد.

پردازنده گرافیکی انویدیا

شایعات زیادی در مورد تاریخ عرضه RTX ۴۰۹۰ پخش شده و RedGamingTech می‌گوید که منابع آن‌ها اکنون توافق کرده‌اند آخرین حدس و گمان‌ها در خصوص عرضه در سپتامبر برای پرچم‌دار Lovelace و سپس ماه اکتبر درست است. همچنین ماه نوامبر نیز به ترتیب RTX ۴۰۸۰ و ۴۰۷۰ رونمایی می‌شوند.

حدس دیگر RedGamingTech این است که این موضوع به دلیل آماده نبودن کارت‌های RTX ۴۰۰۰ نیست بلکه بیشتر موردی است که انویدیا همه چیز را به تاخیر می‌اندازد تا زمان بیشتری برای فروش از طریق موجودی خود داشته باشد و بتواند پردازنده‌های گرافیکی RTX ۳۰۰۰ خود را به خوبی بفروشد.


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.