فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق قطعات و محتویات خودرو در مرکز استان و اعتراف آن‌ها به ارتکاب ۱۹ فقره سرقت خبر داد.

علیرضا دلیری گفت : پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات ومحتویات خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ماموران کلانتری ۱۳ فردوسی در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۲ سارق شده و در عملیاتی آن‌ها را دستگیر کردند.

متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۹ فقره سرقت قطعات ومحتویات خودرو اعتراف و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه کشف شد

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۲ هزار و ۷۶۰ بسته تنباکو به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

حیدر حق جویان گفت : پس از اطلاع ماموران مبنی بر اینکه تعدادی قاچاقچی به وسیله دواب در بخش نودشه حوالی منطقه دالانی قصد انتقال کالای قاچاق را دارند بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان به محل اعزام شدند.

پس از حضور ماموران، افراد قاچاقچی با به جا گذاشتن بار خود و با توجه به شناسختی که از منطقه داشتند اقدام به فرار کردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۲ هزار و ۷۶۰ بسته تنباکو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق به کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک شدند.

عنایت فلاحی گفت: ماموران پلیس کنگاور پس از اطلاع از فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل توزیع شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در منزلش دستگیر و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

۱۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.