مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت: ناجا و رسانه ملی همانند دوبازوی نظام در راستای اطلاع رسانی و حفظ امنیت و اقتدار کشور فعالیت می‌کنند.

 لطیفی  گفت: نیرو‌های انتظامی حافظان مرز‌های جغرافیایی و اخلاقی جامعه هستند و کارکنان خدوم این نیرو، برای حفظ امنیت و آرامش جامعه از جان، رفاه و حتی خانواده خود گذشته اند و شبانه روز مشغول انجام وظایف خطیرشان هستند.

او می گوید:  ناجا و رسانه ملی همانند دوبازوی نظام در راستای اطلاع رسانی و حفظ امنیت و اقتدار کشور فعالیت می‌کنند و همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی نقش موثری در تنویر افکار عمومی، آشنایی بیشتر مردم با قانون و نهایتا کاهش هزینه‌های عملیاتی ناجا خواهد داشت و پیوست رسانه‌ای با اقدامات  این نیرو موجب افزایش اقتدار و محبوبیت پلیس در جامعه خواهد بود.

به گفته مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان تشکیل کمیته‌های مشترک برای همکاری‌های جدید و هم افزایی بیشتر قطعا می‌تواند در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش آگاهی‌های عمومی و تزریق آرامش روحی و روانی و تبیین امنیت بی بدیل موجود در بطن جامعه اثرگذار باشد.

رئیس رسانه استانی می گوید:  نیروی انتظامی نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت در تمام ارکان جامعه دارد؛ بنابراین صداوسیمای مرکز زنجان آمادگی خود را در خصوص همکاری و همراهی بیشتر با نیروی انتظامی اعلام می دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان هم رسانه ملی را خط مقدم مقابله با تلاش دشمن برای تغییر باور‌ها و رسوخ در خانواده‌ها به منظور کمرنگ کردن ارزش‌ها و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن در قالب قاچاق کالا و ضربه به تولید ملی دانست.

سردار طراقیه می گوید: نقش صدا و سیما در ایجاد احساس امنیت، کمتر از پلیس نیست و صدا و سیما با تهیه و پخش گزارش‌های به موقع و مستند نقش مهمی در کنترل بحران‌ها و تأمین امنیت  دارد.

او گفت: زمینه سازی رسانه ملی در مباحثی مانند افزایش و ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با معتادان متجاهر، قاچاق کالا و اجناس تقلبی همچنین کاهش تلفات ترافیکی قبل، حین و بعد از عملیات پلیس، موجب محبوبیت و اقتدار ناجا در بین افکار عمومی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.