پیشکسوت فوتبال گفت: مربی خارجی برای شناخت بازیکنان زمان نیاز دارد و بازگشت کی روش به تیم ملی اشتباه است.

علی پروین پیشکسوت فوتبال درباره شایعاتی مبنی بر تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ملی فوتبال  گفت: اگر مربی ایرانی بیاورند خوب است، اما اگر خارجی بیاورند، بزرگترین اشتباه را می‌کنند، چون تا بخواهد بازیکنان را بشناسد زمان می‌خواهد. البته حضور مجدد کی‌روش در تیم ملی اشتباه است.

در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر جایگزینی جواد نکونام و کارلوس کی روش به جای اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی فوتبال مطرح می‌شود، اما هنوز فدراسیون فوتبال واکنشی نشان نداده است.


بیشتر بخوانید


مسابقات لیگ را به خاطر تیم ملی تعطیل کنند 

پروین درباره برنامه ریزی ضعیف فدراسیون فوتبال گفت:  متاسفانه فدراسیون دارد کوتاهی می‌کند. باید به هر قیمتی شده بازی‌های دوستانه برگزار کنند. نظر من این است که لیگ را تعطیل کنند و ۱۰ بازی دوستانه بگذارند. ما در هر جام جهانی در گروه چهارم شدیم و هیچ کاری نکردیم. باید دل مردم را شاد کنیم و یک پله بالا بیاییم.

تیم ملی فوتبال بعد از مدت‌ها فقط یک بازی دوستانه با تیم ملی الجزایر برگزار کرده است و مسئولان فدراسیون قصد دارند  چند بازی دوستانه دیگر هم  برای تیم ملی فوتبال تدارک ببینند.  

انتقادها از تیم ملی فوتبال به صلاح نیست 

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت تیم ملی هم گفت: خیلی‌ها از تیم ملی انتقاد می‌کنند، اما نمی‌توان در این شرایط مربی را عوض کرد. البته باید با تیمی مثل الجزایر بازی کنیم تا بفهمیم چگونه دفاع را بسازیم. با یک بازی صلاح نیست انتقاد شود و امیدوارم تیم ملی نتیجه بگیرد.

تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی الجزایر در یک بازی دوستانه  با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و کارشناسان فوتبال از نحوه بازی ملی پوشان انتقاد کردند.  

کیفیت بازیکنان جدید مشخص نیست 

علی پروین درباره خرید‌های پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: تا تیم به زمین نرود، نمی‌توانید کیفیت بازیکنان را بشناسید. این بازیکنان بد نیستند و امیدوارم خوب کار کنند.خدا را شکر  باشگاه پول دارد و ان‌شاءالله یک تیم گردن کلفت و خوب را روانه میدان می‌کند تا مردم راضی باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی،   دانیال اسماعیلی فر و محمد مهدی احمدی را در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفته است.  

ترس از تعویض باعث کاهش تعداد گل ها در لیگ برتر فوتبال شده است 

پروین  درباره آمار گلزنی پایین در لیگ برتر گفت:  همه از ترس عوض نشدن بازی می‌کنند. یا مساوی می‌کنند یا با یک گل پیروز می‌شوند. این‌ها همه به خاطر ماندگاری در تیم است. مربی می‌داند اگر چند باخت بیاورد عوض می‌شود و مردم درباره حضور یک مربی تصمیم می‌گیرند. حیا کن و رها کن شروع می‌شود و این باعث می‌شود مربیان سعی کنند گل نخورند.

لیگ بیست و یکم فوتبال در حالی با قهرمانی استقلال به پایان رسید که آمار گلزنی در این رقابت‌ها پایین بود و بازی‌های زیادی با تساوی به پایان رسید.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۸:۱۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
کی روش مغز متفکر فوتبال کشور ایران بود و از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را می شناخت قطعا برکنار شدنش فقط این بود که اهل رانت نبود برای همین فقط با مارکار کار کرد
Netherlands
ناشناس
۰۵:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
کی‌روش و اسکوچیچ و فلان و فلانی هیچ فرقی نداره. هر کی بیاد، این فوتبال آشغالی و مال بیت‌المال‌خور ایران به جایی نمیرسه.
Iran (Islamic Republic of)
امید محمدی
۰۸:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
اقای پروین که سالهاست کشیدی کنار پشت اسمت قایم شدی چون میدونی بار فنی نداری برای مربیگری تو این زمانه اگر اشتباه نظر شما کاردرست چیه اینکه با شخصی که اواین تجربه مربی ملیش با ایران بریم جام جهانی ایشون اکوچیچ ازپله اول یدفعه پریده پله 10 شما ببنید تو باشگاهی حتی سرمربی تیم ردهسوم جدول هم نشده مربی ملی کشورهایی مثل تایوان یا چین هم نشده یدفعه شده برای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
حتما تو بیای روش بزن زیر توپ خوبه شانسی بردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
ایران همیشه چهارم نشده. دور قبلی جام جهانی سوم شدیم و فقط یه شوت طارمی که بیرون رفت با دور بعدی فاصله داشتیم. مقابل اسپانیا هم حقمون شکست نبود حیف مدافع اشتباه مرگباری کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
کی روش جز غارت بیت المال هیچ گلی به سر فوتبال ایران نزد با کی روش همانجایی که بودیم ماندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
کیروش به اندازه صد سال مربیانی که در ایران چه ملی و چه باشگاهی بودند پول گرفت. و فقط بلد بود ۱۱ نفر را داخل دروازه جا بده حتی در برابر ضعفترین تیمها ولی متاسفانه ( دلالها ، بازیکنان دلال، رسانه هاو.... ) حمایتش کردن و البته میلیاردها از پول بیت المال را ( دزدیدند ) . کسانی که حذف ازبازیهای ملتهای آسیا ، مساویهای بی دلیل در بازیهای آسان ، باخت در برابر بوسنی و.... را بیاد دارن کمی سکوت کنند لطفااااا
آخرین اخبار