رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان گفت: ۳۰ هزار نفر در کشور و هزار و ۳۰۰ نفر در استان همدان عضو سازمان بسیج اساتید هستند.

 

 

حسن رحیمی روشن به مناسبت آغاز هفته بسیج اساتید گفت:خدمتگزاری در بسیج عمل و کرداری ملی است؛ ملیت گرایی ویژگی های دارد که باید در عمل ثابت شود  و  دفاع از جان و ناموس وطن یکی از ملاک های ملیت گرایی است که با این خصوصیات بسیج و بسیجیان در طول این چند سال ملی گراترین افراد بودند و هستند.

او گفت: بسیج ویژگی جذب حداکثری و دفع حداقلی را داشته و دارد و انشاءالله خواهد داشت کسی که در مربع اسلام ،ولایت ،انقلاب و ایران فعالیت می کند بسیجی است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان درادامه گفت:بسیج از نیروهای پاسدار انقلابی بوده است که نه محافظه کار بود و نه بی منطق و عملش عمل انقلابی است گاهی با قلم ،گاهی با سلاح در هرجا باشد خدمتگزار مردم است و یک مدیر جهادی بسیجی هم در بند تشریفات رسمی و غیررسمی گیر نمی کند .

رحیمی روشن گفت:دیدار و سرکشی از خانواده شهید سال استان سردار شهید محمد مازویی، دیدار و سرکشی از خانواده مرحوم دکتر سید مرتضی هزاوه ای،سخنرانی اعضای بسیج اساتید در ۲۶شهر استان در پیش از خطبه های نماز جمعه ،دیدار جمعی از اعضای بسیج اساتید استان با سردار مجیدی ،دیدار اساتید و مسولان با نماینده ولی فقیه در استان همدان ،دیدار اساتید و نخبگان با استاندار استان همدان ،بازدیدخانواده های اساتید از باغ موزه دفاع مقدس مرکز همدان برنامه های  هفته گرامیداشت بسیج اساتید است.

هفته بسیج اساتید از امروز سه شنبه آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.