مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از عقد تفاهم‌نامه ساخت دو هنرستان فنی و حرفه‌ای در شهر‌های یزد و اردکان خبر داد.

محمد کاظم رحیمی نژاد گفت: مراکز فنی و حرفه‌ای و هنرستان‌های کاردانش می‌توانند با ارائه خدمات آموزشی به گروه‌های هدف، زمینه ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال را فراهم نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد توسعه و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌های شغلی را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: آموزش و پرورش بایستی به سمت و سوی تربیت انسان‌های ماهر پیش برود و در این مسیر احداث، توسعه و تجهیز هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نقش کلیدی را ایفا می‌کند.

محمد کاظم رحیمی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد این مطالب را در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل نوسازی مدارس، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز و مدیر عامل مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه برگزار شد، بیان کرد.

منصوره شریف حسینی هم در ادامه گفت: مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به دنبال راهکار‌هایی است تا هر کس مهارت لازم در اموری که بر عهده دارد داشته باشد.

مدیر عامل مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش‌های فنی و حرف‌های ضرورت وجود نیروی کار ماهر را از نیاز‌های روز صنعت کشور برشمرد و گفت: باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در این زمینه برای رضایت‌مندی جامعه و توسعه فرهنگ کار حداکثر استفاده را ببریم.

این توافق نامه بین اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، نوسازی مدارس، مجمع خیرین مدرسه ساز با مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ۱۱ ماده و شش تبصره منعقد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار