فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۲ سارق زورگیر در عملیات ماموران کلانتری ۲۱ آزادگان خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در شهرکرمان دستگیری سارقان زورگیر به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۱ بلوار آزادگان شهر کرمان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران کلانتری با افزایش گشت‌های نامحسوس و یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند ۲ سارق را در حالی که با موتورسیکلت درحال پرسه زنی برای یافتن گزینه مناسب برای سرقت بودند را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت آن‌ها را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

به گفته سرهنگ امینایی متهمان با پرسه زنی در محله‌های خلوت سوژه‌های خود را انتخاب و با تهدید چاقو و ضرب و شتم، اموال آنان را از قبیل گوشی تلفن همراه و وجوه نقد را سرقت می‌کردند.

او گفت: در بازرسی از متهمان ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی و ۲ تیغه قمه کشف شد و سارقان در بازجویی پلیس به ۹ فقره سرقت به عنف تلفن همراه در شهر کرمان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: پلیس با قاطعیت تمام با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، ایجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومی و ... مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار