سخنگوی جنبش انصارالله یمن با انتشار ویدئویی قدیمی از دوران طاغوت در ایران علت خصومت عرب‌ها با ایران را سیاست‌های ضد آمریکایی این کشور بیان کرد.

محمد عبد السلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن با انتشار ویدئویی در کانال تلگرام خود علت خصومت عربها با ایران سیاستهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی تهران دانست.

او در توضیح این ویدئو نوشت: انور سادات و حسنی مبارک، اینگونه از ولیعهد ۱۳ ساله شاه (مخلوع) ایران استقبال کردند، چون او حامی آمریکا و صهیونیسم بود, اما ایران امروز فقط به این علت که ضد آمریکا و ضد صهیونیسم است، کشور ضد عرب و صفوی به شمار می‌آید.

در سال ۱۳۵۴ شمسی فرزند ۱۳ ساله شاه مخلوع ایران به منظور افتتاح کانال سوئز به مصر سفر کرد و مورد استقبال مقامات وقت قرار گرفت.

سخنگوی انصار الله در حالی سیاست‌های دولت کنونی تهران در قبال آمریکا و رژیم صهیونیستی را ستایش کرده است که اخیرا مجلس نمایندگان یمن طرح قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را برای بررسی به کمیسیون ویژه فرستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
خیمه شب بازی . حالا هم دیگه این عروسکه دوران بازیش تموم شده (پولهایی که والدینش بردند ) و داره بال بال می زنه برگرده با همون دوران که همه تحویلش می گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
بنظرم بر خلاف عنوان خبر، این خودش یه تبلیغ دلبخواه برای اونها( پسر محمدرضا) هست که؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
پس این ربع پهلوی برای همین اینقد میسوزه،چون خیلی بها داشته بخاطره پول و قدرت
آخرین اخبار