عروس خانه‌های تاریخی در کاشان جشن «پیوند ماندگار» زوج‌های جوان را به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به تماشا می‌نشیند.

مدیر فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: جشن «پیوند ماندگار» زوج‌های جوانی که از سال ۱۳۹۹ ازدواج کرده‌اند در خانه تاریخی طباطبائی‌ها برگزار می‌شود.

سیدهادی مسعودی علوی گفت: فرهنگسرای مهر جشن ازدواج زوج‌های جوان را با هدف معرفی الگو‌های مناسب در زمینه ازدواج، ترویج فرهنگ ازدواج آسان و الگوپذیری از ژندگانی ساده ائمه اطهار (ع) در زندگی برای ازدواج و تربیت برگزار می‌کند.

به گفته او، اجرای موسیقی، نمایش طنز، مسابقه، اهداء هدیه ویژه به زوجین از جمله برنامه‌های این جشن است.

او می‌گوید: ارسال نام و نام خانوادگی زوجین، شماره واتساپ یکی از زوجین همراه با کپی تصویر صفحه ازدواج شناسنامه و فیش واریزی ۱۰۰ هزار تومان به شماره واتساپ ۰۹۱۳۷۸۷۱۵۱۹ لازمه ثبت‌نام است.

مسعودی علوی گفت: نام‌های علی و فاطمه با تخفیف ثبت‌نام می‌شوند و اولویت اعمال تخفیف برای زوجینی است که زودتر ثبت‌نام کنند.

او می‌گوید: شهروندان می‌توانند از طریق شماره واتساپ و یا تلفن ۵۵۴۲۷۰۶۰ و همچنین ارتباط با صفحه اینستاگرام فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به نشانی mehrfarhangsara@ کسب اطلاع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.