مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: در مدت فعالیت یک ماهه سامانه سوت‌زنی تا کنون ۱۵۰ گزارش مردمی در مورد وجود انشعابات غیرمجاز به این سامانه اعلام شده است.

حسین اسماعیلیان گفت: تمام گزارش‌های رسیده مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد و با حمایت قضایی با انشعابات غیرمجاز برخورد می‌شود.

او گفت:شهروندان مشهدی و روستاییان ساکن در اطراف مشهد می‌توانند در صورت اطلاع و یا مشاهده انشعاب غیر مجاز، دستکاری کنتور و یا هر مورد مشکوک در این خصوص، از طریق تماس با شماره ۱۲۲ و ورود به کلید چهار و یا مراجعه به وبگاه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نشانی www.abfamashhad.ir بخش "سوت زنی" گزارش خود را اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: تماس با پیغامگیر دفتر حراست به شماره ۳۷۶۴۴۱۰۰ و تماس با شماره همراه ۰۹۹۸۱۴۵۹۳۸۱ متعلق به دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات، در ساعات اداری و یا ارسال پیامک در تمامی ساعات شبانه روز از دیگر روش‌های اعلام گزارش مربوط به انشعابات غیرمجاز است.

اسماعیلیان گفت: اطلاعات سوت‌زنان کاملا محرمانه است و در صورت صحت گزارش، پاداشی نیز به اعلام کنندگان تعلق می‌گیرد.

او گفت: در سال ۱۴۰۰ نیز با همراهی شهروندان و حمایت همه جانبه مراجع قضایی و انتظامی، ۱۰ هزار و ۴۰۰ انشعاب غیر مجاز در مشهد کشف شد.

٩٩.٩ درصد جمعیت ساکن در محدوده خدماتی کلانشهر مشهد زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب و شبکه آب‌رسانی این شهر قرار دارند و ٨٢ درصد شبکه فاضلاب مشهد نیز اجرا شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.