مدیر کل مدیریت بحران البرز با اشاره به کاهش کیفیت هوا از افراد آسیب پذیر به ویژه بیماران قلبی و تنفسی استان خواست تا از حضور بلند مدت در فضا‌های باز خودداری کنند.

آقای محمد رضا فلاح نژاد گفت: به علت کاهش کیفیت هوا افراد آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران تنفسی حتی الامکان از حضور بلند مدت در فضای باز خودداری کنند.

او گفت:  محکم کردن سازه‌های موقت، تابلو‌های تبلیغاتی، احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات به دلیل وزش باد شدید به ویژه عصر‌ها را از دیگر توصیه‌ها دراین زمینه است.

آقای فلاح نژاد می گوید: اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران البرز، شهرستان وشهرداران ضمن آگاهی از وضعیت جوی اعلام شده، اطلاع رسانی و هشدار به موقع از طریق رسانه‌های محلی را باید داشته باشند.

او گفت:همکاری با نیرو‌های امدادی، راهداری، امورحمل ونقل جاده‌ای، پلیس راه، راهور و عوامل مردمی استان البرز در این زمینه مورد انتظار و الزام خواهد بود.

به گفته مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز  این وضعیت نامناسب هوا از روز سه شنبه ۲۴ خرداد شروع و تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.