معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت:بی‌توجهی و کوتاهی دستگاه‌های متولی در اجرای مصوبات شورای ترافیک استان قابل قبول نیست.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان گفت:بی‌توجهی و کوتاهی دستگاه‌های متولی در اجرای مصوبات شورای ترافیک استان اردبیل در موعد مقرر قابل قبول نبوده و با توجه به وضعیت نامناسب ترافیک شهر اردبیل، تسریع در اجرای برنامه‌های عملیاتی در حوزه ترافیک یک ضرورت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در شورای ترافیک استان گفت: توجه به جوانب ترافیکی، جایگزینی پارکینگ‌ها و معابر مناسب لازم بوده و شهرداری اردبیل باید نسبت به شناسایی ظرفیت‌های موجود برای اجرای پارکینگ، به‌ویژه با جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران، اقدام نماید.

شهرداری برای اصلاح و حذف سرعت‌گیرهای غیراستاندارد اقدام فوری کند

میر جعفریان می گوید:وضعیت فعلی شهر اردبیل به لحاظ داشتن ۴۵۰ سرعت‌گیر برای رانندگی ایمن مطلوب نیست و باید شهرداری در اصلاح و یا حذف سرعت‌گیرهای غیراستاندارد و غیرضروری از خیابان‌ها اقدام فوری به‌عمل آورد.

روند صدور مجوز تالارهای بدون رمپ عبور و مرور و پارکینگ بررسی شود

او گفت:با توجه به صدور مجوز احداث و بهره‌برداری برخی تالارها که بدون لحاظ رمپ عبور و مرور و پارکینگ فعالیت می‌کنند، باید روند صدور این مجوزها از سوی دستگاه‌های تخصصی راه‌وشهرسازی و راهور بررسی کارشناسی شود چرا که با توجه به ازدحام در جریان عبور و مرور به این تالارها، بروز تصادفات و خسارات جانی و مالی برای شهروندان غیرقابل گذشت خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت:باید مصوبات پیشین شورای ترافیک استان اردبیل برای سامان‌دهی وانت‌بارهای میوه‌فروش و مدیریت ترافیک ایجادشده برای شهروندان در معابر پرتردد، اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.