برنامه گذر از خاموشی تابستان برای مدیریت مصرف برق و عبور از اوج مصرف تابستان امسال به منظور پایداری شبکه برق به سه گروه مشترکان ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: در بخش توزیع برق، سه دسته مشترکان شامل مشترکان صنعتی، مشترکان کشاورزی و اشتراک‌های اداری، تجاری و خانگی مشمول همکاری می‌شوند که مشوق‌های لازم برای در برنامه‌های پیک مصرف برای این مشترکان، در نظر گرفته شده است.

آقای حسینی نژاد می گوید: شرکت توزیع برق استان سمنان نزدیک به ۴۰۰ هزار مشترک این شرکت خدمات ارائه می‌دهدو برنامه ریزی و هماهنگی برنامه‌های مدیریت مصرف برای عبور از اوج بار در تابستان، از اسفند ماه سال قبل انجام شده و اکنون جلسات مستمری از سوی شرکت توانیر تشکیل و عملکرد شرکت‌ها بررسی و نقاط قابل بهبود ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: براساس توافق انجام شده با بخش صنعت، برنامه هفتگی برای مدیریت اضطراری بار در داخل شهرک‌های صنعتی استان تنظیم و از قبل اطلاع رسانی می‌شود و برای اشتراک‌های صنعتی خارج از شهرک‌های صنعتی نیز برنامه محدودیت‌ها به گونه‌ای دیگر اطلاع رسانی و اجرایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.