مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، گفت: باد و باران در استان باعث خسارت به ۳۳ اصله پایه برق در شهرستان‌های دلگان، میرجاوه و ایرانشهر شد که از این تعداد ۲۴ اصله در حوزه شهرستان دلگان است.

 خلیل عوض زاده گفت: با انتشار هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، مبنی بر وقوع رگبار موقتی و شدید باران، تگرگ، تند باد لحظه‌ای و رعد و برق در برخی از شهرستان‌های استان تمامی پرسنل امور برق این مناطق به حالت آماده باش کامل در آمدند.

او گفت: به محض اعلام خسارت شبکه برق، پرسنل این امور به مناطق آسیب دیده اعزام شدند و در حال حاضر به غیر از ۲ دستگاه ترانس برق ۵۰ کاوآ در منطقه باغیل شهرستان دلگان، تمامی شبکه برق این مناطق پایدار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستا گفت: پرسنل امور برق این شهرستان از روز گذشته تا کنون در حال احداث مجدد شبکه برق هستند و شبکه فیدر باغنیل این منطقه نیز تا ساعتی دیگر پایدار خواهد شد.

 عوض زاده گفت: شهروندان گرامی در زمان ناپایداری شرایط جوی (بارندگی، آبگرفتگی معابر و طوفان شدید) از نزدیک شدن به تاسیسات برق جدا خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مراتب را به سامانه ۱۲۱ (مراکز اتفاقات برق) اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار