۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۳ خرداد)

۲ گوشی جدید وارد جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته شدند.

در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته گوشی Samsung Galaxy S۲۲ Ultra ۵G با یک پله صعود نسبت به هفته قبل، در رده نخست این هفته جدول پرطرفدارترین گوشی‌ها ایستاده است.

گوشی Xiaomi Redmi Note ۱۱ نیز یک پله صعود تجربه را کرده و در جایگاه دوم دیده می‌شود. گوشی Samsung Galaxy A۵۳، ۵G نیز با همین شرایط، رده سوم را از آن خود کرده است.

اما گوشی Xiaomi Redmi Note ۱۱T Pro که هفته قبل صدرنشین جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته بود تا رده چهارم جدول، پایین رفته است.

گوشی Apple iPhone ۱۳ Pro Max مثل هفته قبل در رده پنجم جاخوش کرده و بالاتر از گوشی تازه وارد Realme GT Neo ۳T ایستاده است. این گوشی که به تازگی وارد جدول شده در رده ششم قرار گرفته و باید دید در هفته آینده چه وضعیتی خواهد داشت.

رده هفتم فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته نیز مانند هفته قبل به گوشی Samsung Galaxy A۱۳ تعلق یافته است. گوشی Samsung Galaxy A۷۳ ۵G نیز از رده ششم هفته قبل به رده هشتم تنزل درجه یافته است.

گوشی Apple iPhone XR نیز از رده دهم به رده نهم تغییر مکان داده و بالاتر از گوشی Apple iPhone X تازه وارد رده دهمی ایستاده است.

۱۰ گوشی هفته

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.