مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه شیراز گفت: مرحله مقدماتی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان منطقه هفت کشور، به میزبانی شیراز آغاز شده است و تا ۲۶ خرداد ادامه دارد.

محمدحسن عبداللهی، ضمن یادآوری اینکه این مسابقات از ۱۵ خرداد آغاز شده است، گفت: در این مرحله، دانشجویان ورزشکار دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر، در شیراز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

او گفت: این دوره از رقابت‌ها شامل مسابقات دانشجویان در رشته‌های والیبال، بستکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، شنا، بدمینتون، کاراته، دومیدانی، تیراندازی و تکواندو در ۲ گروه دختران و پسران و رقابت‌های کشتی پسران هستیم.

عبداللهی با یادآوری اینکه تیم‌ها و ورزشکاران برتر مجوز راهیابی به رویداد ملی المپیاد ورزشی را خواهند داشت، گفت: این رقابت‌ها که از روز ۱۵ خرداد آغاز شده است، تا روز ۲۶ خرداد، ادامه خواهد داشت.

عبداللهی گفت: دانشجویان دانشگاه شیراز تاکنون در رشته‌های بسکتبال پسران، فوتسال دختران، تنیس روی میز پسران و دختران، بدمینتون پسران و دختران، تیراندازی دختران و پسران، شنای دختران و پسران، دوومیدانی دختران، تعدادی از اوزان کاراته، تکواندو دختران و پسران و تعدادی از اوزان کشتی مجوز راهیابی به پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان را کسب کنند.

بعد از ۳ سال، تبریز تابستان امسال میزبان پانزدهمین دوره از المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، خواهد بود.

چهاردهمین دوره از این رویداد، تابستان سال ۱۳۹۷ به‌میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار