در مراسمی با حضور هیأترئیسه دانشگاه شیراز، سامانه آنلاین نوبتدهی مدیریت امور آموزشی دانشگاه شیراز بهنشانی nobat.shirazu.ac.ir رونمایی شد.
بهگفته رضا چالمه مدیر امور آموزشی دانشگاه شیراز این سامانه با هدف تکریم مراجعان و سهولت ارائه خدمات راهاندازی شده و در حال حاضر قابل استفاده است.
او گفت: افراد با مراجعه به این وبسایت میتوانند به ۲ صورت حضوری (در محل ساختمان مدیریت امور آموزشی) و غیرحضوری (از هر مکان دیگری) نوبتگیری کنند.
مدیر امور آموزشی دانشگاه شیراز گفت: این نرمافزار بهگونهای طراحی شده است که کاربران بهراحتی میتوانند نوبت خود را از کارشناس مربوطه دریافت کنند.
او گفت: ۳ سطح دسترسی برای این نرمافزار شامل مراجعان، کارشناسان و مدیر تعریف شده که در هر سطح قابلیتهای متفاوتی وجود دارد.
چالمه، درخصوص دیگر قابلیتهای این نرمافزار نیز گفت: مدیریت بهینه مراجعان و ارائه خدمات با بهترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن، ازجمله قابلیتهای این سامانه است. همچنین بهواسطه اطلاعاتی که در اختیار مدیر مجموعه قرار میگیرد، میزان رضایتمندی مراجعان نیز قابل ارزیابی است.
مدیر امور آموزشی دانشگاه شیراز در حاشیه این مراسم نیز، به ارائه گزارشی از عملکرد چهارماهه خود در طول دوران مسؤولیت پرداخت.
او ضمن بیان اهمیت و جایگاه حوزه مدیریت امور آموزشی، از ضرورت کاهش حجم کار نیروی انسانی بهمنظور افزایش رضایتمندی افراد و چابکسازی فعالیتها در این بخش سخن گفت.
چالمه گفت: در طول این ۴ ماه تلاش شده تا درقالب طرحهای مختلف از جمله ارائه طرح ارجاع مکاتبات، پاسخگویی متمرکز به تماسهای تلفنی، یکپارچهسازی مدیریت منابع انسانی حوزه آموزشی دانشگاه و ارسال مستقیم پروندههای فیزیکی به دبیرخانه، حجم فعالیتهای این حوزه را تا حد ممکن کاهش دهیم و بدینترتیب رضایتمندی هرچه بیشتر کارکنان و مراجعان این حوزه را جلب کنیم.
با توجه به حجم بالای تماسهای تلفنی مدیریت امور آموزشی دانشگاه شیراز و بهمنظور تکریم ارباب رجوع، این مدیریت از ۲۷ اردیبهشتماه امسال نیز، اقدام به راهاندازی مرکز پاسخگویی تلفنی کرده که بهطور همزمان ۵ اپراتور، پاسخگوی تماسهای افراد است.
شمارههای مرکز پاسخگویی تلفنی مدیریت امور آموزشی دانشگاه شیراز:
۰۷۱۳۶۴۶۰۹۱۱
۰۷۱۳۶۱۳۳۹۶۰
۰۷۱۳۶۱۳۳۹۶۱