وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی به سرپرستان دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود حکم داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی با توجه به تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر حسین شیبانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود را به سمت رییس این دانشگاه منصوب کرد.

متن این حکم به این شرح است :

جناب آقای دکتر حسین شیبانی

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

پیرو ابلاغ شماره ۱۰۰/۱۲۸۹ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ با توجه به نامه شماره ۱۴۰۱/۳۸۴۷/د ش مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۶دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه چهل و ششمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود منصوب می‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید. امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

وزیر بهداشت پیش از این به دکتر کامران قدس که چندی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان فعال بود هم حکم ریاست بر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان را اعطا کرد.

در این حکم نیز آمده است:

جناب آقای دکتر کامران قدس

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

با سلام.

پیرو ابلاغ ۱۰۰/۱۰۷۱ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ و با توجه به نامه شماره ۱۴۰۰/۱۹۳۳۱/دش مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه‌ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه چهل و چهارمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان منصوب می‌شوید تا با یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام محوله اقدام نمائید. امید است در انجام وظایف مربوطه، موفق و موید باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.