رضا قیطاسی، پهلوان کبودراهنگ و قهرمان مسابقات بین‌المللی ازبکستان برای شرکت در مسابقات جایزه بزرگ روسیه عازم این کشور شده است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان همدان گفت: با توجه به دعوت‌نامه‌ای که از کشور روسیه به فدراسیون ارسال شد، فدراسیون تصمیم گرفت عارف احمدی و رضا قیطاسی را به عنوان تیم قوی‌ترین مردان ایران عازم این پیکار‌ها کند.

مرتضی قدرتی گفت: با توجه به این‌که رضا قیطاسی در مسابقات ازبکستان حضور داشت و پرواز برگشت او با تاخیر انجام شد، ویزای او دیر صادر شد، اما در نهایت این مرد قدرتمند راهیِ روسیه شد.

او گفت: قیطاسی در مسابقات بین المللی ازبکستان نیز افتخارآفرین بود و موفق شد در این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را تصاحب کند و از مدعیان قَدَر این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

چندی پیش رضا قیطاسی، از قهرمانان قویترین مردان ایران عنوان قهرمانی رقابت‌های ازبکستان را کسب کرد و در آیتم‌هایی هم‌چون اسکات تعادلی ۳۷۰ کیلویی به مسافت ۳۰ متر، حمل گوی از ۱۴۰ تا ۲۰۰ کیلو، ۲ گانه (۲ عدد کیسه ۱۲۰ کیلویی و بردن گاری ۳۰ متر)، نگه داشتن ستون با زنجیر، حمل چمدان ۱۴۰ کیلویی به مسافت ۴۰ متر و نگه داشتن شمشیر ۲۰ کیلویی که به صورت رکوردی برگزار شد در بسیاری از آیتم‌ها موفق به رکوردشکنی شد و با اقتدار قهرمان این مسابقات لقب گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.