سیفی گفت: حضور گسترده مردم در تشیع جنازه جانباختگان حادثه قطار مشهد به یزد نشان دهنده ارادت مردم یزد به زائران امام رضا (ع) است.

رئیس شورای شهر یزد گفت: مصدومان از تأخیر در امداد رسانی و تعداد کم دستگاه‌های امدادی در ساعات اولیه حادثه گلایه‌مند هستند.

او می‌گوید: همچنین با توجه به عدم آنتن دهی، همشهریان نمیتوانستند در محل حادثه ارتباط تلفنی برقرار کنند.

سیفی گفت: در ایران سیستم ارتباطات مناسب در تمام نقاط بیابانی هنوز تحقق نیافته است و از مسئولین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار می‌رود تا برای حل این مسئله چاره‌ای اندیشیده شود.

رئیس شورای شهر یزد گفت: رأی دادگاه یونان مبنی بر لغو توقیف کشتی ایرانی برگه برنده‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سیفی گفت: علیرغم فشار‌های استکبار جهانی، دادگاه یونان تحت تأثیر آن‌ها قرار نگرفت و توقیف کشتی ایرانی را خلاف ضوابط بین المللی اعلام کرد.

رئیس شورای شهر یزد درباره صنایع دستی نیز گفت: اگر کشور روزی بخواهد صنعتی جایگزین نفت داشته باشد، صنعت گردشگری و توریسم است که بخش عمده آن را صنایع دستی فرا می‌گیرد.

او گفت: صنایع دستی، صنعتی است که در داخل کشور و با سرمایه و مواد اولیه و مردم آن کشور شکل می‌گیرد و به همین دلیل ارزشمند است.

رئیس شورای شهر یزد گفت: در کشور ما نیز هر استان صنایع دستی منحصر به خود را دارد. دستگاه‌های مرتبط اگر توجه خاصی به این صنعت داشته باشند تحول اقتصادی عظیمی در کشور ایجاد می‌شود.

برچسب ها: شورای شهر ، محل حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.