امروز با حضور ۲۳ عضو هیئت هاکی خراسان جنوبی، انتخابات هیئت رئیسه ورزش هاکی استان برگزار شد.

صبح امروز مراسم انتخاب هیئت رئیسه هاکی خراسان جنوبی برگزار شد و در این مراسم غلامرضا سعیدی به عنوان رئیس هیئت هاکی استان انتخاب شد.

همچنین نصرآبادی به عنوان نائب رئیس، جامی موسویه به عنوان خزانه دار، محمدی به عنوان عضو، نظام دوست به عنوان عضو خانم و صفایی به عنوان کارشناس خبره انتخاب شد.

سعیدی رئیس جدید هیئت هاکی خراسان جنوبی گفت: امیدواریم بتوانیم ورزش هاکی را در سطح استان توسعه دهیم و این ورزش را در استان معرفی کنیم؛ هر چند این امر محقق نخواهد شد مگر مسابقات و جلسات مربوط به ورزش هاکی در سطح استان برگزار شوند.

او گفت: دفاتر ورزشی هاکی استان نیز از تجهیزات بسیار کمی برخوردار هستند و نیاز است تا مسئولین فکری به حال این دفاتر کنند.

سعیدی گفت: پارسال ورزشکاران شهرستان قائنات از یک چوب هاکی محروم بودند و بنا بر قول‌های داده شده از سوی قدیمی رئیس فدراسیون هاکی کشور، قرار است تجهیزات این ورزش به زودی وارد استان شوند و امیدواریم با ورود تجهیزات هاکی به استان یک تیم قوی در حوزه این ورزش داشته باشیم.

 قدیمی رئیس فدراسیون هاکی کشور گفت: هاکی در  خراسان جنوبی مظلوم واقع شده است؛ ما تجهیزات و مربی پاکستانی هاکی خود را در اختیار ورزشکاران هاکی خراسان جنوبی قرار خواهیم داد.

او گفت: از منابع ادارات به نحو احسن استفاده کنید و همکاری لازم را برای پیشرفت این ورزش در استان داشته باشید.

قدیمی گفت: اگر در  خراسان جنوبی یکی از ادارات مانند آموزش و پرورش سالن در اختیار ما قرار دهد ما برای تجهیز آن اعلام آمادگی خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.