پارک خودروهای سنگین در محوطه مسکن مهر اسدآباد مشکلات و دردسرهایی را برای ساکنان این منطقه ایجاد کرده است.

 تعدادی از ساکنان مسکن مهر اسدآباد با ارسال پیامی حل مشکل تردد  و توقف خودروهای سنگین در این منقطه را خواستار شدند.

به گفته ی این افراد ، حرکت خودورهای سنگین در ساعات مختلف شبانه روز باعث آزار و سلب آسایش اهالی شده است.

آقای اسدی که از ساکنان مسکن مهر اسدآباد است می گوید: گاهی اوقات هنگام استراحت شب هنگام تردد خودروهای سنگین در این منطقه سروصدای زیادی ایجاد می کند و خواب را از ساکنان ایم منطقه گرفته است.

او گفت: در بسیاری از مواقع هم این خودروها صبح خیلی زود از کوچه خارج می شوند و روشن کردن خودرو و حرکت آن در سکوت صبح برای اهالی مزاحمت ایجاد می کند.

یکی دیگر از ساکنان این منطقه نیز در می گوید: به‌ علت داشتن بچه ی کوچک ، تردد وسایل سنگین باعث آزار ما می‌شود و ما نگران تردد فرزندان خود در کوچه هستیم  این خواسته من و همه همسایگان است که با رانندگان متخلف برخورد شود.

آقای بهروز گفت: ما گناهی نکرده ایم که در ساعات مختلف شبانه روز به اجبار باید صدای آزار دهنده تردد وسایل سنگین را تحمل کنیم.

در همین راستا و برای پیگیری مشکل، گفت و گویی با سرهنگ افشین یاری،فرمانده انتظامی اسدآباد داشته ایم.

سرهنگ یاری گفت:طبق قانون، رانندگان این وسایل باید خودروهای خود را در پارکینگ نگهداری کنند و پارک آن در سطح شهر تخلف است.

دردسرهای پارک خودروهای سنگین در محوطه مسکن مهر اسدآباد

او گفت:پلیس راهور به طور روزانه در این نقاط حضور می یابد  و پلیس بجز جریمه اقدام دیگری نمی تواند در برخورد با مالکان این وسایل انجام دهد و در صورت مشاهده پارک خودور های سنگین در داخل شهر اعمال قانون انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت:اگر ساکنین خواستار برخوردی قاطعتر با رانندگان متخلف وسایل سنگین هستند باید به مراجع قضایی شکایت کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.