مدیرشعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد و مبلغ پرداخت تسهیلات از سوی شعب این بانک در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۴ درصد رشد داشته است.

امیرحسام قزلباش در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هشتاد و نهمین سالروز تاسیس بانک کشاورزی گفت: خودکفایی بخش کشاورزی یکی از مسوولیتها بشمار می رود و رسالت این بانک حمایت از واحدهای تولیدی در راستای حفظ و ارتقای امنیت غذایی کشور است.

او گفت: خط اعتباری ویژه در قالب تسهیلات کم بهره، در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای واحدهای دامی کوچک و خرد روستایی و عشایری و مبالغ بالاتر برای واحدهای صنعتی پرورش دام و طیور (براساس معرفی سازمان جهاد کشاورزی)، در جهت حمایت از واحدهای پرورش دام، طیور و آبزیان اختصاص یافته است.

مدیرشعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون تخصیص اعتبار به مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال به ۳۵ واحد تولیدی مصوب و پرداخت شده و همچنان در اولویت و دستور کار شعب این بانک در سطح استان قرار دارد.

او گفت:  در بحث گازرسانی به منازل نیز تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان توسط این بانک پرداخت می شود که تاکنون ۴۹۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

قزلباش گفت: ۴۵۰ مورد تسهیلات ازدواج نیز از ابتدای سال تاکنون به مبلغ ۵۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده که سال گذشته بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان در این زمینه پیشرو بوده است.

او  گفت: برای احداث، بازسازی و نوسازی منازل روستایی بخصوص پس از سیل جنوب استان، پنج هزارو ۹۳۰ فقره تسهیلات به مبلغ یکهزارو ۵۳۰ میلیارد ریال ازسوی این بانک پرداخت شده است.

مدیرشعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: توسعه مکانیزاسیون نیز موضوع مهمی است که در این حوزه نیز تاکنون ۳۵۰ مورد تسهیلات به ارزش ۷۸۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار