جشنواره‌ بین المللی کن، مرکز فتنه گری شیاطین

مدیر اندیشکده‌ یقین گفت: جشنواره‌ بین المللی کن، مرکز فتنه گری شیاطین صهیونیسم علیه مقدسات و ارزش‌های اسلامی است و باید تا ابد تحریم شود.

مدیر اندیشکده‌ی یقین عصر امروز در تجمع بزرگ امام رضایی‌های مرکز استان در گلزار شهدای تازه آباد رشت با ارایه‌ی تحلیلی از جنگ ترکیبی دنیای استعمار، استکبار و صهیونیسم جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران، گفت: یکی از وجوه فراگیر جنگ ترکیبی تهاجم فرهنگی - رسانه ایی ست و در همین راستا، جشنواره‌ی کن که اخیرا یک فیلم ضد ارزشی ایرانی را برجسته ساخته، به عنوان مرکز فتنه گری شیاطین صهیونیسم علیه مقدسات و ارزش‌های اسلامی باید تا ابدا تحریم شود.

به گفته استاد حسن عباسی، جشنواره‌ی فیلم کن در فرانسه از سوی ملت ایران تا ابد تحریم است و هیچ دولتمردی در نظام اسلامی حق ندارد، اجازه دهد که از ایران فیلمی به جشنواره‌ی کن برود.

در فلسفه امامت امام هشتم، ۲۲ حوزه‌ی راهبردی برای شیوه‌ی اداره‌ی امور جامعه در بخش‌های سیاسی، اجتماعی، دینی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی تعریف شده که تامل در این لایه‌های راهبردی شبهه‌ی جدایی دین از سیاست را برطرف و کاربردی بودن حکومت دینی بر اساس آموزه‌های اسلام اصیل را ثابت می‌کند.

روند صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی در بستر تحقق تمدن نوین اسلامی امیدوار کننده و موجب وحشت شیاطین صهیونیسم است و در طول هزار و ۲۵۰ سال پس از امامت علی بن موسی الرضا علیه السلام، برای نخستین بار در انقلاب اسلامی زمینه‌ی شکل گیری حکومتی بر اساس ارزش‌های الهی در این سرزمین فراهم شده که نتیجه‌ی بصیرت، ولایتمداری و دینداری مردمان این سرزمین ولایی و اسلامی ست.

تمامی هجمه‌های فرهنگی - رسانه ایی شیاطین صهیونیسم علیه انقلاب و نظام اسلامی ناشی از فراگیر شدن گفتمان عدالت خواهانه و ظلم ستیزانه‌ی ایران اسلامی ست و دشمنان نظام بخوبی آگاهند که این موفقیت‌ها ریشه دراسلام ناب شیعی دارد و می‌تواند مقدمات ظهور یگانه منجی عالم بشریت را در بستر نجات ستم دیدگان عالم فراهم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.