استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه استان بالاترین نرخ رشد جمعیت را داراست، اما باید برای افزایش جمعیت در استان تلاش کرده تا دچار پیری جمعیت نشویم.

حسین مدرس خیابانی در نشست قرارگاه حمایت از خانواده وجوانی جمعیت گفت: تمامی دستگاه‌های عضو قرارگاه جوانی جمعیت وظایف خود را باید به نحو مطلوب انجام دهند.

او گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب همگان باید برای تحقق اهداف قرارگاه جوانی جمعیت تلاش کنیم.

به گفته مدرس خیابانی: تامین اعتبارات برای خرید جهیزیه و کمک‌های ودیعه مسکن و ازدواج در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یکی از عوامل تسهیل ازدواج و فرزندآوری اعطای تسهیلات از سوی بانک هاست که این امر باید روان شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: در سطح کشور باید با تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی برای جوانی جمعیت تلاش کنیم.

رحمدل بامری گفت: در سیستان و بلوچستان با تاکید استاندار جلسه کارگروه جوانی جمعیت پیرامون سه بحث ازدواج، درمان ناباروری و تعریف مشوق‌هایی برای فرزندآوری تشکیل شد.

او گفت: امیدواریم با احصا مشکلات بتوانیم فرمان رهبر معظم انقلاب پیرامون فرزندآوری و جوانی جمعیت را اجرا و نگرانی از آینده که متوجه جامعه ما خواهد شد را برطرف کنیم.

بامری گفت: در حوزه درمان ناباروری یک مرکز در سطح استان هم‌اینک مشغول به فعالیت است که تلاش می‌کنیم مراکز بیشتری راه‌اندازی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار