خادمان بارگاه منور رضوی همزمان با سالروز میلاد امام مهربانی‌ها از بیماران بیمارستان های مشهد عیادت کردند.

همزمان با میلاد خجسته عالم آل محمد، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی با حضور در بیمارستان شهید کامیاب از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کردند.

در این مراسم معنوی، خدام بارگاه منور رضوی با قرائت صلوات خاصه و مدیحه سرایی؛ دل‌ها را به سوی امام هشتم روانه و قطرات اشک را بر چشمان بیماران و کارکنان این مرکز جاری کردند.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب با قدردانی از این اقدام معنوی خادمان بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: جای بسی افتخار است که کارکنان این مرکز به نوعی خود را خادمان بارگاه منور رضوی می‌دانند و آثار روحانی همجواری با حرم امام رضا (ع) در این مرکز به طور کامل ملموس است.

مسعود خانی گفت: حضور خدام رضوی موجب ایجاد انرژی مضاعف به کارکنان این مرکز در خدمت رسانی به بیماران و همچنین ایجاد روحیه امید در میان بیماران می‌شود.

گرداندن پرچم بارگاه منور رضوی در بخش‌های بستری، توزیع بسته‌های متبرک و عیادت از بیماران بستری از دیگر برنامه‌های حضور خدام رضوی در بیمارستان شهید کامیاب بود.

خادمان رضوی در بیمارستان کودکان

جمعی از دیگر از خدام آستان قدس رضوی، هم در جمع کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان دکتر شیخ حاضر شده و علاوه بر عیادت بیماران، از کادر درمان و کارکنان بیمارستان در خدمت رسانی به بیماران تجلیل کردند.

در این مراسم معنوی، خدام بارگاه منور رضوی با قرائت صلوات خاصه و مدیحه سرایی، پرچم گنبد حرم مطهر رضوی را در بخش های بستری و در بالین بیماران گرداندند و همراهان بیماران در حالی که اشک محبت اهل بیت (ع) در چشمانشان حلقه زده بود به محضر حضرت ثامن الحجج، امام رضا (ع) عرض ادب و سلام کردند.

گرداندن پرچم بارگاه منور رضوی در بخش های بستری، توزیع بسته های متبرک، تقدیر از کادر درمان و عیادت از بیماران بستری از دیگر برنامه های حضور خدام رضوی در بیمارستان دکتر شیخ  بود.

همه ساله در ایام دهه کرامت، خدام بارگاه منور رضوی با حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان خراسان رضوی، ضمن عیادت از بیماران بستری، به اجرای برنامه های معنوی در این مراکز می پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.