رئیس شورای شهر کنارک گفت: اجرای سد کهیر یکی از بر جسته‌ترین خدمات نظام در منطقه است که موجب شکوفایی آن می‌شود.

قاسم میرزایی در گفت‌وگوی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی اصل عدالت گستری در جای جای کشور به ویژه مناطق محرومی است که شاید تاکنون توجهی به آن نمی‌شده است.
وی افزود: اجرای پروژه بزرگ سد کهیر در بخش زرآباد از جمله طرح‌های زیربنایی است که کشاورزی و باغداری و همچنین مشکل آب شرب ساکنان این منطقه را مرتفع می‌کند.
رئیس شورای شهر کنارک با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت سد کهیر آغاز شده و در یک برنامه زمانبندی پنج ساله به اتمام می‌رسد خاطرنشان کرد: سد کهیر با ظرفیت 314 میلیون متر مکعب ذخیره آب، بزرگترین سدی است که در سیستان و بلوچستان به اجرا در می‌آید.
وی بیان کرد: با بهره‌برداری از سد کهیر بالغ بر 8 هزار هکتار از اراضی دشت کهیر آبیاری و کشاورزی را در منطقه رونق می‌بخشد.
رئیس شورای شهر کنارک ادامه داد: بخش زرآباد دارای استعدادهای بسیار مناسب در زمینه کشاورزی و باغداری است که در صورت تأمین آب مورد نیاز بخش عمده‌ای از صادرات میوه‌های گرمسیری و محصولات جالیزی را می‌تواند تأمین کند.
میرزایی اضافه کرد: خدمات نظام و تقسیم عادلانه ثروت ملی در این شهرستان مصداق کامل دارد به طوری که عزم جدی دولتمردان و تشنگی آنان در خدمات رسانی خود گواهی بر عدالت محوری است که در این منطقه جریان دارد.
وی عنوان داشت: عدم توجه رژیم ستمشاهی به مناطق محروم و دور افتاده به گونه‌ای بوده که با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های انجام شده پس از پیروزی شکوهمند انقلاب هنوز غبار محرومیت در این مناطق جاری است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.