مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : به صورت جدی به اجرای کامل طرح آبرسانی از سد گاوشان نیاز داریم، در غیر این صورت برای فصل گرما با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

علیرضا کاکاوند از نیاز کرمانشاه به پنج هزار لیتر در ثانیه آب یاد کرد که نیمی از آن یعنی ۲۶۰۰ لیتر در ثانیه باید از طریق سد گاوشان تامین شود و گفت : در سال‌های اخیر هزار لیتر در ثانیه از این محل آب تحویل کرمانشاه شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تلاش شبانه روزی برای بهره برداری از این خط انتقال در حال انجام است و طی روز‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

هم اکنون تنها کار باقی مانده مربوط به تصفیه خانه غدیر است که یکبار قرار بود اواخر اردیبهشت و بار دیگر قرار بود نیمه خرداد به اتمام برسد و در این شرایط انتظار می‌رود کار‌ها با سرعت بیشتری به اتمام برسد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : عملیات مهم رفع نقص خط انتقال آب شرب سد گاوشان به شهر کرمانشاه با موفقیت انجام شد و در ادامه اجرای فاز اول طرح اضطراری تصفیه خانه غدیر در دستور کار قرار گرفت.

فخری گفت : با تلاش استاندار مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه تامین اعتبار شد و به زودی شاهد بهره برداری از این طرح هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.