استاندار ایلام گفت: صرفه جویی در مصرف برق و همچنین آب باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

 حسن بهرام نیا  با تأکید بر سیاست‌های دولت در بحث مدیریت مصرف انرژی به جای قطعی برق خواستار صرفه جویی در مصرف برق ابتدا از طرف دستگاه‌های اجرایی شد و هشدار داد: برق دستگاه‌های پر مصرف قطع خواهد شد.

استاندار ایلام امروز در نشست مدیریت مصرف انرژی استان گفت: صرفه جویی در مصرف برق و همچنین آب باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و این یک وظیفه خطیر برای رسانه ها، صدا و سیما و فضای مجازی است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده شود.

استاندار ایلام در ادامه بر تأمین برق بخش بهداشت و درمان و همچنین آب تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی که از ژنراتور‌ها در زمان پیک مصرف برق استفاده کننده سوخت رایگان دریافت می‌کنند و همچنین کشاورزانی که در زمان پیک مصرف برق مصرف نکنند در سایر ساعات می‌تواند از برق رایگان برخوردار شوند.

او در ادامه بر لزوم اصلاح شبکه توزیع آب در استان تاکید کرد و گفت: امروز مصرف آب با هدر رفت بالایی رو به روست و در این زمینه اصلاح شبکه توزیع آب در شهر‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

 بهرام نیا بر مدیریت زمان اورهال صنایع بزرگ استان در زمان پیک مصرف برق تاکید کرد و گفت: این مهم علاوه بر اینکه باعث صرفه‌جویی می‌شود میزان ذخیره برق برای مصرف خانگی و مراکز حیاتی افزایش می‌دهد.

او گفت: دولت برای مدیریت مصرف انرژی هزینه داده است و کاهش ساعات فعالیت دستگاه‌های اجرایی در این راستا صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.