حسینی:

۳۱ شهرستان فارس در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: هم اکنون ۳۱ شهرستان استان فارس در وضعیت آبی و ۵ شهرستان در وضعیت زرد است.

سید وحید حسینی گفت: هم اکنون شهرستان‌های سرچهان، استهبان، خرامه، فراشبند و خنج در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند.

او گفت: مشارکت مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون در برابر کروناویروس نیز در مدیریت و کنترل این بیماری تاثیرگزار بوده است که مجموعه سلامت قدردان همراهی و همیاری مردم در این بحران است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون علیه کروناویروس، توصیه کرد: پایبندی همه اقشار جامعه در تکمیل فرآیند واکسیناسیون علیه کروناویروس در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌تواند استمرار وضعیت مطلوب کرونایی در استان را تضمین کند.

سید وحید حسینی، ایمنی عمومی جامعه در برابر کروناویروس را مستلزم تزریق واکسن علیه این بیماری و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: افرادی که تاکنون برای انجام واکسیناسیون علیه کروناویروس اقدام نکرده اند، هر چه سریع‌تر به مراکز انجام واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار