مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده امسال بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان ایجاد خواهد شد.

ناصر ظاهری در نشست امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده طی سال جاری بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان قزوین ایجاد خواهد شد.

 تلاش می‌کنیم در ایجاد اشتغال از شیوه‌های جدید، فن آورانه و دانش بنیان استفاده کنیم، سال گذشته رویداد کارآفرینی اتفاق افتاد، ولی ظرفیت دانشگاه آزاد و مرکز رشد این دانشگاه می‌تواند در تسریع کمی و کیفی فعالیت‌های اشتغال زایی موثر باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: هدف این است که در بحث کارآفرینی و رویدادها، ایده وارد بازار کار شده و به محصول مناسب تبدیل می‌شود تا فعالیت مربوطه اقتصادی و به صرفه باشد.

جهش ساخت مسکن یکی دیگر از رویکرد‌های کمیته امداد است تا بتوانیم در این زمینه خدمات شایسته‌ای را به نیازمندان و محرومان ارائه کنیم و البته در این زمینه نیز می‌توانیم از حمایت‌های علمی و فنی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم.

 در حوزه کار‌های پژوهشی فعالیت‌های کمیته امداد امام (ره) قابل توجه است به عنوان نمونه هیئت اندیشه ورز برای برنامه‌های این نهاد ایده پردازی می‌کنند، بنابراین استفاده از ظرفیت دانشگاهی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به ارتقای رویکرد‌های علمی و دانشی در فعالیت‌های این نهاد منجر شود.

کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ارتقای خدمات خود با دستگاه و موسسات مختلف همکاری دارد و در این میان همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به افزایش کمی و کیفی و علمی‌تر شدن فرایند خدمات این نهاد منجر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار