رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: تجهیزات بازی مستقر در پارک ملت اسدآباد استاندارد نیست، به همین علت ادامه فعالیت آن تا زمان استاندارد سازی متوقف می شود.

فردین جمور گفت: برای استاندارد سازی تجهیزات مستقر در پارک ملت و پارک‌جنگلی اکنون یک سرمایه گذار بخش خصوصی جذب شده که برای اورهال شهربازی پارک‌ملت و پارک‌شهید مدنی (پارک‌جنگلی) به صورت پیمانکاری اعلام آمادگی کرده است.

او گفت: با توجه به بطول انجامیدن انتخاب شهردار جدید سرمایه‌گذار بخش خصوصی هنوز نسبت به آغاز اجرای طرح خود اقدام نکرده و منتظر انتخاب شهردار جدید و انعقاد قرار داد لازم برای اجرای طرح بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: با ورود شهردار جدید، سرمایه گذار بخش خصوصی جذب شده با انعقاد قرار داد با شهرداری نسبت به اورهال وسایل و تجهیزات مستقر در پارک‌ملت و پارک‌جنگلی اقدام خواهد کرد.

جمور با اشاره به اینکه از شهردار جدید درخواست شده نسبت به بودجه ۱۴۰۱ توجه ویژه داشته و نسبت به تحقق آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشد، گفت: تکمیل جاده سلامت، توجه به زیباسازی ورودی و خروجی شهر، به روز کردن آرامستان، راه اندازی پارک بانوان و زیبا سازی مبلمان شهری از جمله موارد لحاظ شده در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اسدآباد بوده که شهردار جدید باید در تحقق این اهداف لحاظ شده در بودجه اهتمام ورزد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.