در ساعت ۹:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۳۱۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۹۸۲ واحد قرار گرفت.

امروز شنبه (۲۱ خرداد) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۳۹۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و  ۵۲۰ هزار و ۶۹۵ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۳۱۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۹۸۲ واحد قرار گرفت.

صف خرید و فروش سهام در ۲۱ خرداد

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۴۲ واحد در ارتفاع ۴۲۱ هزار و ۷۴۳ واحد قرار گرفت. سه نماد فملی، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته است. شستا، آسیاتک و خودرو پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند.

شاخص کل فرابورس با اُفت ۱۵ واحد در ارتفاع  ۲۰ هزار و ۹۳۰ واحد قرار گرفت. ددانا، زاگرس و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. ددانا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

در ساعت ۱۰:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۵۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۴۱ واحد قرار گفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۷۷۲ واحد در ارتفاع ۴۲۰ هزار و ۶۲۸ واحد قرار گرفت.

فملی، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. شستا، خودرو و خگستر پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس هم با اُفت ۲۷ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۹۱۸ واحد قرار گرفت. آریا، پخش و ددانا پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق بازار فرابورس هستند. در این دقایق ۴۶ نماد در صف خرید و ۶۳ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۵۷۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۷۲۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن با اُفت یک هزار و ۵ واحد در ارتفاع ۴۲۰ هزار و ۳۹۶ واحد قرار گرفت. سه نماد فملی، خودرو و وبصادر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس با اُفت ۳۰ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۹۱۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد دماوند، شرانل و پخش بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. ددانا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار