نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

روسای جمهوری قبل که به اصفهان آمدند فقط یک سری وعده دادند

عمده خشکی زاینده رود از اواسط دهه ۸۰ از سفر‌های استانی روسای جمهور قبل تشدید شد.

مهدی طغیانی گفت: سفر رییس جمهور از این جهت برای ما مهم است که تلخ‌ترین وقایع پیرامون زاینده رود در همین سفر‌های استانی روسای جمهور قبل اتفاق افتاده است.


او می‌گوید: آنجایی که رییس جمهور محترم نهم و دهم به استان چهارمحال و بختیاری تشریف برده و دستور دادند اداره آب منطقه‌ای این استان جدا شود و گفتند از امروز خود من مسئول آب این جا هستم، نتیجه آن برداشت‌های عجیب وغریبی بود که در بالا دست شروع شد و همچنان دست به گریبان آن‌ها هستیم.


به گفته نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گاهی اوقات در گفتگو‌ها می‌شنوم که استدلال می‌کنند صنعت و بارگذاری‌های استان اصفهان دلیل خشکسالی زاینده رود است، اما جالب است بدانیم عمده خشکی زاینده رود از اواسط دهه ۸۰ از سفر‌های استانی روسای جمهور قبل تشدید شد.


طغیانی گفت: روسای جمهوری که به اصفهان آمدند فقط یک سری وعده دادند که آخرین آن سفر رییس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم است که صرفا وعده دادکه اکنون نوبت زاینده رود است و بعد از هشت سال که ایشان رئیس جمهور بود نه تنها هیچ اتفاقی برای زاینده رود اتفاق نیفتاد بلکه هیچ وقت نوبت زاینده رود فرا نرسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر سامان
۱۳:۰۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
اصفهان یک شهر خشک و بیابانی است که ظرفیت جمعیت و صنعت در آن اشباع شده و نمیتوان با کوچک کردن سفرهای ریس جمهور یک کشور و لابیگری و مافیای بیابانها زاگرس و سرچشمه را خشکاند.
هر استانی در ایران اگر همچون اصفهان بیابانی سهم سرمایه گذاری و صنعت می‌داشت حال ایران عزیز ما اینقدر بیکار و وابستگی نداشت پس آنچه دارید هم از سهم دیگران خوردید و بردید و نه از شایستگی خودتان.
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس
۱۳:۰۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
استان زاگرس مرکزی ، استان بام ایران، استان مردمان غیور و با وفا و ولایت مدار ، استان رشته کوهای سترگ و بلند و سر به آسمان کشیده ،به استان سرافراز و سربلند و همیشه بالا نشین ،به استان زردکوه و جهان بین و کینو و کلار و..،به سرزمین تمدن و کتیبه ها، استان سرچشمه و بهترین و طولانی‌ترین رودهای ایران کارون و دز و زاینده رود ،استان فاتحان قندهار و هند و اصفهان ،استان پرورش دهندگان مردان ملی و مبارزان با استعمار انگلیس و آمریکا و روس در خوزستان و خلیج فارس،استان دانشمندان و فرهیختگان و پزشکان برتر ایران و جهان.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۲:۴۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
سفر ریس جمهور برای شما بی اهمیت است و نه مهم اگر مهم بود در استان بالا دست و سرچشمه دخالت نمی‌کردید استانی که هر چه دارید از آن است .
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس مرکزی
۱۲:۴۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
قرن‌ها همه اشتباه بزرگی کردند و همه امکانات ملی و بیت‌المال را در بیابانها ریختند که با پدافند غیرعامل اصلا جور درنمی آید حال که همه به اهمیت زاگرس و البرز در این قرن پی بردند یقینا ملی نگرها و همه اندیشمندان کشوری خوب میدانند که سرمایه گذاری در زاگرس بسیار بهتر و بسیار بیشتر میتواند نجات دهنده کشور باشد تا بیابان‌های خشک و وابسته به آب .
نمونه اش قبول قرارداد ننگین برجام بود.