سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: جام تختی یکی از مراحل مهم مسابقات انتخابی تیم ملی بود و امیدوارم بهترین‌ها برای مسابقات جهانی انتخاب شوند.

پژمان درستکار درباره رقابت‌های جام تختی گفت: خدا را شکر کشتی‌های خوبی برگزار شد، ضمن اینکه برخی جوانان توانستند خود را به کشتی ایران معرفی کنند. در برخی از اوزان به هدفی که داشتیم رسیدیم حالا بقیه قضایا باقی می‌ماند مبنی بر اینکه تاریخ مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در روز‌های آینده مشخص شود. در بعضی از اوزان تکلیف در مسابقات خارجی مشخص خواهد شد که امیدوارم تیمی انتخاب شود تا از حیثیت تیم ملی در مسابقات جهانی صربستان دفاع کند.

چهل و دومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی به عنوان مرحله چهارم چرخه‌ی انتخابی تیم ملی، روز‌های ۱۹ و ۲۰ خردادماه در شهر تنکابن استان مازندران برگزار شد و در پایان تیم ایران به عنوان قهرمانی دست یافت.

درستکار درباره مرحله نهایی چرخه و حضور در چند تورنمنت خارجی، گفت: با پایان مسابقات جام تختی باید جلسه کمیته فنی برگزار شود تا مسابقات داخلی و حضور در تورنمنت خارجی مشخص شود. یکی از هدف‌های ما وقتی چرخه را برگزار کردیم این بود به پشتوانه‌ها کمک کنیم. سعی کردیم چرخه‌ای باشد که در آن عدالت و شایسته‌محوری باشد. اکثریت از چرخه رضایت دارند و امیدوارم بهترین‌ها انتخاب شوند و آن‌هایی که شایسته هستند به دوبنده ملی در جهانی برسند.

مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۸:۵۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
دستکار کارته واقعا درسته