با حضور جمعی از مردم و مسئولان، مسجد خیرساز نباء العظیم در شهرستان فیروزآباد افتتاح شد.

عملیات اجرایی و ساخت این مسجد با مشارکت مهدی بوصخر کویتی در زمین حوزه علمیه محمدیه فیروز آباد با زیربنای ۹۰۰ مترمربع با حضور مردم و مسئولان به بهره‌ برداری رسید.

آیت الله سید عزیزالله هاشمی زاده امام جمعه سابق فیروزآباد در این مراسم با اشاره به اینکه مسجد جایگاه فرهنگی و هدایتی برای جوانان است، گفت: ساخت مسجد از صدر اسلام دارای اهمیت بالایی بوده و نخستین مسجد نیز توسط پیامبر (ص) را در قبا ساخته شد.

او گفت: مسجد سومین جایگاهی است که خداوند برای هدایت انسان ها قرار داده و حاج مهدی بوصخر کویتی، هدفی جز هدایت جوانان، نوجوانان نداشته و نخواهد داشت.

هاشمی زاده  گفت: جایگاه دیگر برای هدایت و وحدت  نشات گرفته از جایگاه مسجد است.

امام جمعه سابق فیروزآباد گفت: وحدت میان امت مسئله مهمی بوده که هدایت همه را در بر گرفته و در جایگاه مقدس مسجد جمع می شود.

ایستادگی از خصوصیات مردم این سرزمین است

او گفت: ایستادگی از خصوصیات مردم این سرزمین بوده که در مقابل تمام فتنه های دشمنان در این ۴۳ سال صبورانه و هوشمندانه حامی انقلاب بوده است.

هاشمی زاده گفت: همگان اطلاع دارند که میان مادیات و انقلاب خیلی اختلاف وجود دارد اما این اختلافات نباید موجب نگرانی باشد و باعث شود که آینده ملت ایران را به خطر اندازد و آن چه می ماند آثار صبر و استقامت ملت به پا خواسته  است که ۴۳ سال در سنگر مقاومت ایستاده و دفاع کرده اند.

 

برچسب ها: افتتاح مسجد ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.