امام جمعه جازموریان گفت:شهر زهکلوت و بخش جازموریان با بحران کم آبی دست و پنجه نرم می‌کنند و مسئولان تلاش کنند تا مردم در اوج تابستان کم‌تر دچار مشکل شوند.

حجت الاسلام صادقی گفت:مقام معظم رهبری خطاب به مردم ایران بیان داشتند نگذارید دشمن حقیقت انقلاب را واژگون نشان دهند امام روح انقلاب است نگذاریم غیر ارزش‌ها جای ارزش‌ها را بگیرداین نگذارید‌های رهبر انقلاب بیدار باش به موقعی است.

او با توجه به جنگ روانی دشمنی علیه ملت ایران گفت:منفی نمایی دشمن در داخل کشور و بزرگنمایی مشکلات و کوچک نمایی افتخارات ملت ایران از شگرد‌های دشمن است ما‌ باید اخبار را از منابع خبری موثق بگیریم و توجه ای به برخی اخبار دشمن نداشته باشیم.

خطیب جمعه جازموریان به جنگ اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت:قصدشان فشار حداکثری به ملت ایران است تا ما را به زانو درآورند، اما همه این‌ها دچار شکست شده اند.

حجت‌الاسلام صادقی در پایان خطبه‌ها با اشاره به بحران کم آبی در منطقه گفت:حیات ما به وجود آب است و مردم و مسئولان در قبال این نعمت الهی در نحوه مصرف و مدیریت آن مسئول هستند متاسفانه شهر زهکلوت و بخش جازموریان با این بحران دست و پنجه نرم می‌کنند و مسئولان به صورت جهادی تلاش کنند که مردم در اوج تابستان کم‌تر دچار بی آبی شوند و خود مردم هم در مدیریت و مصرف آب نهایت تلاش را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار