وزیر بهداشت گفت:از مردم خواستاریم که شیوه نامه‌های بهداشتی را در تجمعات رعایت کنند و برای ادامه تزریق دز‌های واکسن اقدام کنند.

عین اللهی گفت: ایران از موفق‌ترین کشور‌ها در مقابله با کرونا بوده است و این موضوع به لطف مردم است که همکاری خوبی در زمینه واکسیناسیون داشته اند. 

به گفته وزیر بهداشت امروز در ده روز گذشته برای دومین بار است که تعداد جانباختگان صفر است و در دو الی سه هفته اخیر تعداد فوت شدگان تک رقمی بوده است.

عین اللهی گفت: با این حال همچنان بعضی کشور‌ها آمار کرونا هشدار دهنده‌ای دارند و این یعنی کرونا تمام نشده است. از مردم خواستاریم که شیوه نامه‌های بهداشتی را در تجمعات رعایت کنند و برای ادامه تزریق دز‌های واکسن اقدام کنند.

به گفته وزیر بهداشت افرادی که از تزریق دز سوم واکسن خودداری کنند از بعضی امتیاز‌های دولتی مانند سفر حج محروم می‌شوند. تمامی اطلاعات شرایط واکسیناسیون افراد در سایت ایران من وزارت کشور ثبت شده است.

عین اللهی گفت: آنفلوانزا نیز زمانی همانند کرونا بوده و در حالت همه گیری قرار داشته است اما الان آنفولانزا فقط محدود ابتلای چند نفر شده است. کرونا نیز همانند بیماری آنفلوانزا خواهد شد و در سال‌های بعد واکسیناسیون آن به صورت محدود و داوطلبی خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته تعداد جانباختگان کرونایی صفر و فقط ۳۳ نفر مبتلا به این بیماری شدند که در مقایسه با روز گذشته ۱۶۹ نفر کاهش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار