مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه گلشهر تبریز با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا و مردم شهید پرور این منطقه در مسجد حضرت علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد.

سردار بابازاده در یادواره شهدای گلشهر با اشاره به اهمیت جهاد تبیین که از منویات مقام معظم رهبری است گفت: متاسفانه حرکت‌های روانی دشمنان در مردم تاثیر گذار است لذا وظیفه مسئولان و مبلغین در زمینه تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

 اگر جوانان ما ندانند که رژیم فاسد گذشته چه خیانت‌هایی در حق این ملت انجام داده است قدر انقلاب را نخواهند دانست.

 محرک اصلی انقلاب ما امام خمینی (ره) بود و مردم با دست خالی انقلاب کرده و رژیم پهلوی راسرنگون کردند زمانی که قهرمانان نیروی هوایی با امام راحل بیعت کردند امید رژیم به ارتش هم از بین رفت.

 در دوران جنگ نیرو‌های مسلح ما با کمک مردم جانانه مقابل دشمن ایستادند اینها نیروی مردمی و الهی بودند که از کشور و انقلاب دفاع کردند.

 دشمنان امید داشتند انقلاب در دوران جنگ از هم بپاشد، اما دیدند که مردم بهترین و بزرگترین پشتیبان انقلاب و امام راحل بودند و با فرمان ایشان در راه خدا قدم برداشتند.

۲۲۰ هزار جوان ما در جنگ تحمیلی تکه تکه شدند تا دشمن بداند کاری از پیش نمی‌برد مسئولین باید بدانند این کشوربا نثار خون این شهیدان به اینجا رسیده است و باید قدردان این خون‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند ما باید در کنار موفقیت‌ها با مردم صادق باشیم و شرایط مختلف کشور را با آن‌ها در میان بگذاریم گفت: الان در مرز‌ها جوانان ما جانفشانی می‌کنند تا شاهد امنیت باشیم به لطف خدا امن‌ترین نقطه دنیا ایران اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار