رئیس بیمارستان گلستان اهواز از ترخیص مصدوم حادثه متروپل از بیمارستان گلستان خبر داد.

روز گذشته پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ با تلاش مداوم و شبانه‌روزی مسئولان، پزشکان و کادر درمان بیمارستان گلستان اهواز، فاطمه قاسمی خانقاه، مصدوم حادثه ساختمان متروپل آبادان، با حال عمومی خوب از این بیمارستان ترخیص شد.

میثم معزی گفت: این مصدوم که پس از اقدامات اولیه از آبادان به اهواز منتقل شده بود، علاوه بر تروما به چشم، آسیب مهره‌های کمری و چند جراحت دیگر، بر اثر فشار ناشی از حجم آوار، دچار اختلال در عملکرد کلیه بدلیل ترشح ماده میوگلوبین در رشته‌های ماهیچه‌ای شده بود و در شرایط بسیار حساسی بسر می‌برد.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز می گوید: با تأکید مؤکد ریاست دانشگاه و پیگیری شبانه‌روزی معاونت محترم درمان دانشگاه، از بدو ورود این بیمار و اختصاص سرویس مراقبت‌های ویژه، اقدامات، هماهنگی و مشاوره‌های لازم گروه‌های مختلف پزشکی انجام شد و بنا به نیازسنجی اساتید گروه نفرولوژی، جهت احیای فعالیت کلیه‌ها، پس از کاتتر گذاری، همودیالیز و دارو درمانی در دستور کار قرار گرفت.

به گفته او این بیمار با گذشت حدود ۲۰ روز تلاش بی‌وقفه کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان گلستان، امروز با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.