وزیر اقتصاد:

تجهیز گمرک بیله‌سوار به دستگاه ایکس‌ری کامیونی در اولویت باشد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تأمین دستگاه ایکس‌ری کامیونی مورد نیاز گمرک بیله‌سوار در استان باید در اولویت باشد.

سید احسان خاندوزی گفت: تأمین دستگاه ایکس‌ری کامیونی مورد نیاز گمرک بیله‌سوار در استان اردبیل باید در اولویت باشد و ظرف چند ماه آینده در این منطقه مستقر شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در شورای هماهنگی ادارات تابع وزارت اقتصاد می گوید: باید پروژه‌های مهم نیمه‌تمام و در حال اجرا ا‌ولویت‌بندی شود و طبق این برنامه، بودجه‌های اختصاص‌یافته به پروژه‌ها تزریق گردد.

خاندوزی گفت: در سطح کشور با انبوهی از پروژه‌های نیمه‌تمام روبه‌رو هستیم که متاسفانه در گذشته بدون هیچ‌گونه قاعده و چارچوبی، قبل از اتمام پروژه‌های در دست احداث، پروژه‌های جدیدی آغاز شده است.

او می گوید: پس از ۱۸ سال از آغاز عملیات احداث راه‌آهن اردبیل، بنابر قول جناب آقای رئیس‌جمهور، امسال این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

تخصیص سپرده‌های بانکی به استان اردبیل اصلاح می‌شود

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: با توجه به پایین بودن سرانه درآمد استان اردبیل، اختصاص سپرده‌های بانکی به نسبت جمعیت استان اردبیل پایین است که این موضوع اصلاح به‌صورت ویژه در مرکز بررسی و اصلاح خواهد شد.

خاندوزی می گوید: با اصلاحات رویه اقتصادی در استان اردبیل، باید کشاورزان را به بازارهای مورد نیاز وصل کنیم که با این اقدام شاهد تحولات جدی و اساسی در حوزه کشاورزی استان و کشور خواهیم بود.

او گفت: با تلفیق ظرفیت‌های ملی و محلی در استان اردبیل باید اقدامات اساسی و مهمی را در راستای افزایش سطح کیفی زندگی مردم و تبدیل پتانسیل‌های موجود استان اردبیل انجام داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار