معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در کل کشور چهار هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد که با بودجه فعلی حدود ۵۰ سال تکمیل آن زمان می‌برد.

بنیامین شکوه‌فر دیشب در جمع خبرنگاران در بوشهر عدالت در توزیع امکانات و منابع را یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت: بر حسب ظرفیت استان‌های مختلف، توانایی سوابق ورزشکاران منابع بر اساس عدالت توزیع می‌شود.

او  با بیان اینکه استان بوشهر برای این وزارتخانه ویژه محسوب می‌شود می‌گوید: این استان در رشته‌ها و حوزه‌های مختلف از ظرفیت بالایی برخوردار و سرآمد کشور است و این توانمندی وظیفه ما را صد چندان می‌کند تا با دغدغه بیشتری به استان توجه شود.

معاون حقوقى مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که در بودجه عمرانی با یک مشکل و آشفتگی در زمان تحویل دولت مواجه بودیم.

شکوه‌فر با بیان اینکه در کل کشور ۴ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد، عنوان کرد که این تعداد طرح ورزشی با بودجه فعلی ورزش و جوانان شاید حدود ۵۰ سال برای تکمیل آن زمان می‌برد، اما برای تولید منابع روش‌های جدیدی برنامه‌ریزی شده است.

او گفت: با ظرفیت‌های موجود هر استان به ویژه بوشهر که توانمندی بالایی دارد بتوانیم با سرعت بیشتر نسبت به قبل در تکمیل پروژه‌های ورزشی اقدام کرد.

دراین آئین کمال صالح احمدی بعنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر معرفی و از خدمات احمد بهروزیان فرد تقدیر شد.     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.