چند سال پیش، خطوط هوایی دلتا یک سیستم اطلاعات مسافران را پیشنمایش کرد که در آن تعدادی از مسافرانی که به یک صفحه نگاه میکردند، هر کدام نماهای متفاوتی را مشاهده میکردند.
تجربه واقعیت موازی اکنون از ۲۹ ژوئن در فرودگاه متروپولیتن دیترویت معرفی میشود.
فناوری از مرکز نسخه بتا از Misapplied Sciences کالیفرنیا میآید و از پیکسلهای چند رنگ اختصاصی استفاده میکند که میتوانند پرتوهای نور را در جهات خاصی هدایت کنند.
برای برنامه دلتا، این پیکسلهای چند نما که توسط نرمافزار کنترل میشوند، میتوانند به طور همزمان اطلاعات متناسب با هر مشتری نزدیک شده به صفحه نمایش را ارائه دهند. به این معنی که یک مسافر اطلاعات شخصی پرواز را میبیند در حالی که دیگری جزئیات متفاوتی را میبیند.
علاوه بر این، با توجه به ماهیت جهانی سفر این روزها، هر نمای سفارشی را میتوان به زبان مادری هر مشتری ارائه کرد.
حداکثر صد مسافر میتوانند همزمان به یک صفحه نمایش نگاه کنند و اطلاعات پرواز، بهروزرسانیهای زمان سوار شدن یا راهنماییهای مفید در مورد نحوه رسیدن به جایی که باید در ترمینال باشند به آنها ارائه شود.
تجربه بتا در نزدیکی باشگاه دلتا اسکای در Concourse A در ترمینال McNamara در فرودگاه متروپولیتن دیترویت نصب شده است.
مشتریان دلتا میتوانند به سادگی با اسکن کارت پرواز خود با صفحه نمایش تعامل داشته باشند یا اگر در طرح ID دیجیتال شرکت هواپیمایی ثبت نام کرده اند، میتوانند تشخیص چهره را از طریق برنامه Fly Delta برای تحویل اطلاعات شخصیتر حتی فعال کنند.
رانجان گوسوامی، معاونت تجربه مشتری دلتا، گفت: ما نمیتوانیم منتظر باشیم تا مشتریان سهولت و راحتی را که میتواند برای سفرهایشان به ارمغان بیاورد، تجربه کنند، به خصوص وقتی که با قابلیتهای راهیابی و شخصیسازی اپلیکیشن Fly Delta همراه باشد.
تجربه واقعیت موازی به این معنی است که مشتریان دیگر مجبور نخواهند بود اطلاعات پرواز و دروازه را جستجو کنند.
جزئیات سفر شخصی که تجربه ارائه میکند مکمل قدرتمندی برای ابزارهای دیجیتال دلتا، نوآوریهای فرودگاهی است که قبلاً ایجاد کرده ایم و خدمات بی نظیری که ارائه کرده ایم. کارمندان ما هر روز ارائه میدهند.
تجربه واقعیت موازی کاملاً انتخابی است و اطلاعات مسافران ذخیره نخواهد شد.
منبع: سایت نیو اطلس منتشره از خطوط هوایی دلتا