حجت الاسلام ماندگاری آفت امروز کشور را هواپرستی دانست و گفت: تاسی به شهدا از هواپرستی جلوگیری می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری در دومین یادواره شهدای ورزشکار استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای ورزشکار و شهدای مدافع حرم به بیان ویژگی‌های شخصیتی و فضائل وجودی شهدای ورزشکار پرداخت و گفت: این شهیدان در کنار پرورش جسم، روح خود را نیز پرورش دادند، در حقیقت این شهیدان، پهلوان بودند و تنها به‌دنبال کسب مدال ورزشی نبودند.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می‌گوید: شهدا روح بلندی داشتند و هیچ وقت میدان را برای دشمن خالی نکردند و امروز تاسی به شهدا از هواپرستی جلوگیری می‌کند.

به گفته این استاد حوزه و دانشگاه، امروز آفت کشور، هواپرستی است.

حجت الاسلام ماندگاری می‌گوید: از بقال محله که مقداری مواد غذایی را به خیال گران‌تر شدن نگه می‌دارد تا مسئولی که اختلاس می‌کند، بر هر دو آن‌ها هواپرستی غلبه کرده است.

او مربی محوری را ویژگی مهم ورزشکاران دانست و گفت: شهدای ورزشکار ولایت محور بودند، گوش به فرمان، ولی به جبهه‌ها رفتند و سرباز ولایت شدند.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه ورزشکاران در حقیقت وقتی پیروز می‌شوند که حرف مربی خود را گوش کنند، گفت: خدا هم به ما می‌فرماید اگر به حرف، ولی فقیه گوش کنید، حتماً موفق خواهید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.