مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از ۱۸۵ مورد امدادرسانی به حادثه دیدگان توسط هلال احمر کرمانشاه خبر داد.

فرزین معتمدی گفت : ۱۸۵ مورد امدادرسانی توسط جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از ابتدای امسال تا ۱۷ خردادماه ۱۴۰۱ انجام شده که مجموع حادثه دیدگان ۵۰۸ نفر است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از تعداد ۱۸۵ حادثه به وقوع پیوسته ۱۰۴ مورد امدادرسانی حوادث جاده‌ای، ۴۸ مورد امدادرسانی به حوادث کوهستانی، ۲۰ مورد مراجعه حضوری به پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه، هفت مورد حوادث شهری، ۲ مورد اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله‌زده در شهرستان قصرشیرین، سه مورد امدادرسانی در سفر‌ها و یک مورد امداد در برف و کولاک بوده است.

 ۵۰۸ نفر در حوادث به وقوع پیوسته از ابتدای امسال تاکنون حادثه‌ دیده بودند که ۳۵۰ نفر حادثه جاده‌ای، ۷۶ نفر حادثه کوهستان، یازده نفر حوادث شهری، ۴۰ نفر کولاک و ۲۲ نفر خدمات حضوری در پایگاه‌های امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بوده است.

مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده از ابتدای سال تاکنون ۲۹۴ تیم در قالب یک هزار و ۳۹۷ نفر نیرو‌های عملیاتی بوده و مجموع کل آمبولانس‌های اعزام شده ۲۱۴ دستگاه است.

 ۳۸ مورد عملیات رهاسازی انجام شده و میانگین زمان حضور نیرو‌های عملیاتی در صحنه حادثه تا شعاع ۱۵ کیلومتری ۱۴ دقیقه بوده که میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای از ابتدای اطلاع‌رسانی به جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تا پایان عملیات یک ساعت و هشت دقیقه است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.