مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت:واحدهای مسکونی در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر و در قالب طرح نهضت ملی در استان در حال اجراست.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: این تعداد واحد مسکونی در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر و در قالب طرح نهضت ملی در استان در حال اجراست.

دکتر بیک مداح گفت: تا کنون ساخت پروژه‌های اقدام ملی توسط بنیاد مسکن در استان به صورت میانگین ۲۵ درصد پیشرفت داشته است و همه تلاش‌ها براین است تا ساخت پروژه‌ها همگام با برنامه زمانبندی و با کمترین تاخیر صورت گیرد.

اوگفت: در زاهدان پروژه ۷۲۳ واحدی شهرک قدس در ماه‌های گذشته آغاز شده که در قالب ۱۱ بلوک در زمینی به مساحت ۴.۵ هکتار در بلوار پرستار احداث میشود. در حوزه سراوان نیز در قالب پروژه‌های مختلف، بیش از ۶۵۰ واحد در حال ساخت است که برخی تا ۴۰ درصد پیشرفت داشته اند.

بیک مداح گفت: ساخت بیش از ۲ هزار ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر‌های سیستان و بلوچستان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال انجام است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: اجرای پروژه‌های حوزه مسکن شهری در ۲ قالب بنیاد ساخت، گروه ساخت انجام می‌شود که درگروه بنیاد ساخت، کلیه مراحل را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عهده دار است و در گروه ساخت، تنها ارائه تسهیلات به متقاضیان و نظارت برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.

دکتر بیک مداح همچنین به استقبال و همراهی مردم در این طرح پرداخت و گفت: تا کنون ۳ هزار و ۶۴۳ متقاضی افتتاح حساب انجام داده و تعداد ۲ هزار و ۵۰۷ متقاضی نیز واریز وجه داشته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار