پروژه‌های مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان بر اساس سرانه موجود فضای آموزشی انجام می شود.

لک زایی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان  گفت: تخصیص پروژه به شهرستان‌ها و مناطق بر اساس سرانه موجود فضای آموزشی، تراکم دانش آموزی، نیاز و اولویت سنجی صورت می‌گیرد.

لک زایی  گفت: هم اکنون فرایند ساخت ۲ هزار کلاس درس در جای‌جای استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

او گفت: در حوزه جذب خیرین و فراهم شدن زمینه حضور آنان در مسیر مشارکت در ساخت و ساز از شیوه‌ها و بستر‌های مختلفی از جمله راه‌اندازی پویش‌های انگیزشی مثل پویش آجر به آجر و امثال آن بهره گیری نموده ایم و در این طرح هر فرد از آحاد جامعه حتی با اختصاص یک آجر نیز می‌تواند در این مهم سهیم باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: خیرین نیک اندیشی که قصد ورود به امر مهم مدرسه‌سازی را دارند می‌توانند در شهرستان‌ها و مناطق به مجامع خیرین مدرسه ساز و در مرکز استان به مجمع استانی خیرین و حوزه معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان مراجعه و مشارکت نمایند.

او گفت: از جمله اولویت‌های دیگر این اداره کل توسعه فضا‌های هنرستانی و فراهم نمودن زمینه اشتغال دانش آموزان در آینده است که در این راستا در دو سال اخیر ۷ هنرستان در قالب ۵۹ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۶۵۵ میلیارد ریال احداث و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته و هم اکنون نیز ۲۳ پروژه هنرستانی در قالب ۱۸۵ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۲۴۷۲ میلیارد ریال در دست ساخت می‌باشد.

برچسب ها: ساخت مدرسه ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.