در سالجاری تعداد ۲۴ دستگاه اتوبوس با هزینه بیش از یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به ناوگان حمل و نقل عمومی به این شهر اضافه می شود.

 مهدی نوبانی شهردار بندرعباس گفت:: با پیگیری ها و رایزنی‌های انجام شده ۸۰ درصد از مبلغ یادشده از دولت تخفیف گرفته ایم و ۲۰ درصد باقی مانده با حدود ۱۱۰ میلیارد ریال نیز از محل ارزش افزوده پرداخت شده است.

او بر ضرورت و اهمیت توجه به مقوله حمل و نقل عمومی تاکید کرد و گفت: توسعه شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی و بهسازی و نوسازی آن همواره مورد توجه مدیریت شهری است و ایجاد زیرساخت های لازم به این مساله مهم نقش بسزایی در کاهش معضل ها و مشکلات ترافیکی دارد.

شهردار بندرعباس همچنین نوبانی در ادامه به توسعه سواحل در شهر بندرعباس اشاره کرد و گفت: به منظور دسترسی آسان شهروندان به سواحل مکران، بلوار ساحلی شرقی در حال احداث است و تامین امنیت شرق بندرعباس و توسعه گردشگری بخشی از سیاست های اجرای این بلوار می باشد.

نوبانی گفت: بلوار ساحلی شرقی بندرعباس به طول ۲۰ کیلومتر و عرض ۱۱۰ متر شامل لاین های کندرو، تندرو، پیاده رو، دوچرخه سواری و همچنین فضای سبز و نورپردازی می باشد.

او با بیان اینکه تامین روشنایی معابر و خیابان های سطح شهر از دیگر اقدام های مجموعه شهرداری است، گفت : روشنایی خیابان نایبند، ورودی شرقی، بلوار خلیج فارس و غیره بخشی از اقدام های انجام شده در زمینه روشنایی معابر و خیابان ها می باشد.

شهردار بندرعباس گفت: این طرح حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در بازدید های به عمل آمده تاکنون افزون بر هفت هزار میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.