چهل و دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی از صبح امروز (پنج‌شنبه) در شهرستان تنکابن آغاز شد.

چهل و دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی به عنوان یکی از مهمترین مراحل چرخه انتخابی تیم ملی صبح امروز (پنج‌شنبه) در شهرستان تنکابن آغاز شد که کمیته فنی و شخص پژمان درستکار سرمربی تیم ملی از نزدیک عملکرد آزادکاران را زیر نظر خواهند داشت.

در این دوره از مسابقات قرار بود چهار تیم خارجی حضور داشته باشند که بر اساس جدول رقابت‌ها تنها ۲ تیم از کشور‌های گرجستان و ارمنستان شرکت کردند، اما حضور پر رنگ مدعیان ایرانی و استقبال تماشاگران پرشور مازنی رقابت‌ها را تماشایی کرده است.

سهراب لاریجانی، رئیس هیئت کشتی شهرستان تنکابن درباره برگزاری این رقابت‌ها گفت: خوشحالیم که پس از ۲۴ سال بار دیگر تنکابن میزبان مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی است و بی شک حضور قهرمانان صاحب نام این رشته ورزشی در این دوره از رقابت‌ها می‌تواند نقش بسزایی در رشد و شکوفایی کشتی مازندران و بویژه غرب استان داشته باشد.

بر اساس برنامه این مسابقات رقابت‌های اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم امروز پنج‌شنبه و رقابت‌های اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

در چهل و دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی، مازندران با ۴۴ نفر جایگاه نخست بیشترین حضور کشتی گیر را به خود اختصاص داده و پس از آن تهران با ۲۲ کشتی گیر در جایگاه دوم قرار دارد.

بنا بر اعلام فدراسیون کشتی، در وزن ۵۷ کیلوگرم ۱۵ نفر، در وزن ۶۱ کیلوگرم ۱۹ نفر، در وزن ۶۵ کیلوگرم ۱۶ نفر، در اوزان ۷۰ و ۷۴ کیلوگرم هر کدام ۱۴ نفر، در وزن ۷۹ کیلوگرم ۱۱ نفر، در اوزان ۸۶، ۹۲ و ۹۷ هر کدام ۱۰ نفر و در ۱۲۵ کیلوگرم ۱۶ نفر و در مجموع ۱۳۵ کشتی گیر در این دوره از رقابت‌های جام جهان پهلوان تختی به روی تشک خواهند رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.