آیت الله ناصری گفت: فراز‌های نهج البلاغه باید در فضای مجازی به روش‌های درست منتشر شود.

 آیت الله ناصری گفت: در بیان واقعه غدیر نباید کوتاهی کرد و اصل این واقعه باید به گوش جهانیان برسد.

او می گوید: بی توجهی و کم کاری مسلمانان در طول تاریخ باعث شد که به نقش حضرت علی (ع) در اسلام، آنچنان که شایسته است توجه نشود.

امام جمعه یزد گفت: امام خمینی (ره) در زمان حیات خود توانست بخش اعظمی از این کم کاری را جبران کند و باعث زنده شدن اسلام و شیعه شود.

به گفته او این آیه خود به تنهایی اثبات کننده همه چیز است و همانطور که در این آیه اشاره شده، حضرت علی (ع) نفس پیامبر (ص) است و در این آیه نقش حضرت فاطمه (س)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) به درستی تبیین شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: شخصیت امام علی (ع) را یک شخصیت جهانی و بین المللی بعد از پیامبر (ص) است و شیعه در دنیا نتوانسته خود و اهل بیت را به درستی نشان دهد و هنوز در این زمینه ضعف وجود دارد.

او می گوید: رایزنی فرهنگی، ترویج تشیع و انقلاب از طریق مقالات و پیش گرفتن سیاست‌های لازم در راستای شناساندن شخصیت امام علی (ع) به جهانیان از جمله اقداماتی است که باید برای تحقق این مهم انجام شود.

به گفته او ارتباط نسل جدید با فضای مجازی قوی‌تر است و به همین دلیل باید فراز‌های نهج البلاغه را  از فضای مجازی ترویج داده و به این نسل بشناسانیم.

این موضوع را آیت الله ناصری در دیدار با اعضای بنیاد بین المللی غدیر استان مطرح کرد.

امام جمعه یزدگفت: اگر بتوانیم حدیث ثقلین را به درستی به نسل بعد انتقال دهیم، توانسته ایم نقش خود را در زمینه انتقال واقعیت واقعه غدیر و شخصیت امام علی (ع) به درستی ایفا کنیم.

بنیاد بین المللی غدیر مجموعه‌ای مستقل در سراسر کشور  برای ترویج واقعه غدیر و بیان نقش حضرت علی (ع) در اسلام در سراسر جهان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.